Bilder från i Lördags!

Älsklingen gick upp tidigt för han och C skulle ut och fiska. Solen skiner så jag blev riktigt sugen på att följa med, men gubbarna får väl vara för sig själva ;) Jag, mamma, brosan och Bosse ska plocka blåbär istället! Haha, vi står för blåbärspajen och de som är på havet står för vad som ska läggas på grillen ikväll.

Att de gav sig iväg gav lite lugn och ro så här på morgonkvisten, min bror är ju så morgontrött att han ligger och sover, han hoppar över fisket för några extra timmars sömn. Mamma går och pysslar, och jag sitter med kaffekoppen vid datorn!

Så först bild på vad jag bar för kostym på lördagen:


Klänning: Acne
Jeans:BikBok
Kofta:Loft
Smycken: DyrbergKern, coco, mfl
Skor: Gladiatorsandaler (inget märke)
Väska: Mango

Från festen, en blandning av när D och mamma myser i H:s knä, mingel, mat, underhållning, dryck :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0