Frukost = jordgubbar

Man klagar inte av att vakna, gå upp och sen hitta två lådor jordgubbar i köket! Min lilla pappa är för söt:) Så nu har jag ätit jordgubbar med passionsyougurt till frukost - mums.
Igår blev det en heldag vid vikarvet, vi låg ifrån förmiddagen till klockan 15.30. Sen gick vi hemåt, jag till mitt, K till sitt. Jag duschade, smörjde på lite after sun, åt middag, och gick sen ut igen för att möta K. Vi var i valet av vin eller lungt mys.. det blev det sistnämnda. Tro det eller ej men vi hyrde film! Man är så bortskämd av det fina vädret nu att man kan unna sig ligga inne en kväll.
Men i K:s hem är tv soffan presis vid uteplatsen så när man öppnar de stora glasdörrarna känns det som om man ligger ute endå. Vi åt godis och snacks, och när filmen var klar tog vi oss en promenad ner över stan och nya bryggan i norra hamnen. Underbar dag :) Ikväll blir det något liknande - fast med vin, liten utgång?


Ha en underbar fredag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0