Grymma Agnes!

Jag är ett stort fan av både Charlotte Perelli och Agnes Carlsson och båda är på "Allsång på Liseberg" ikväll! Jag hörde precis release me med Agnes och den låten är så grym så jag bara vill ut och dansa:) Helst dansa med min älskling på något skönt ställe där det serveras drinkar och det finns palmer med neonljus i.. hihi.

Annars har jag haft en riktig röjardag! Tvättat sjukt mycket tvätt, tror inte någon kan förstå hur mycket.. jo kanske de som tvättar i de där "familjen annorlunda" som gick som serie. Jag höll på hela dagen, maskin efter maskin - tvätta, torka, tumla, mangla, vek osv... Under tiden maskinerna gick fulla så rensa och torkade jag ur kökskåp, försökte skapa lite ordning.. Det blev bra! Jag har också damsugit och dammat.

Efter det blev det en snabb dusch och iväg för att kolla på min älskling som spelade träningsmatch. Han var så fin!! Och han är min! Det är galet.. känner någon igen den där känslan? När man kommer på sig med att tänka " Han är så läcker och tänk att det är min fina kille!!!" Nu längtar jag mer än någonsin till imorn när han kommer hem till mig och lilla Bosse :)

Åter till Allsången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0