Lunch ute, planering av morgondagen..



Vi gick en promenad över stan, bort till Katten där vi träffade gamla vänner och vidare till café Kungsgatan där vi åt lunch. På lunchen diskuterade vi morgondagen och hur vi ska göra på kvällen. Moneybrother spelar på Havsbadet och antingen blir det ett bord där, eller att vi är i K:s föräldrars hus innan och går till Havsbadet sen. Fest blir det iallafall!

Jag råkade köpa en sak på vägen hem från cafét... hmm. En ny seglarjacka :P Min förra blev snodd, så nu blev det en från Henri Loyd i rosaröd och vit. Lägger upp den på bloggen senare så ni får se :P Nu ska jag och min älskling åka och kolla på lokal för att ha bröllopsfesten i... :)))))

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tackar! =)

2009-07-22 @ 21:31:10
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0