På plats i Lysekil!

Idag tog vi en tur till Ikea och fick tag i en riktigt snygg spegel! Precis vad vi var ute efter, en stor spegel som var 165 cm hög, med kraftig vit ram som vi ska ställa på golvet och luta mot väggen. Efter det packade vi väskorna och åkte till Lysekil.. Sen vi kom hit har vi hunnit att besöka min faster, köpa armband, lägga beställning på armband, fika med sis K, laga en härlig middag och sen äta den:)

Armbandet vi köpte var till min älskling, det var ett samearmband som vi varit ute efter båda två sen förra sommaren... Nu tog vi dock tag i det! H:s armband var ett lite bredare som klädde hans arm ursnyggt. Jag la beställning på två, ett klassiskt och ett med lite annorlunda mönster. De kommer att vara klara om några dar och jag LÄNGTAR efter dem :) Visar bilder på vilken typ av armband imorgon!

Måste skriva en kortis om vår goda middag vi fick ihop också. Som blev en egengjord potatissallad baserad på färskpotatis, sockerärter, valnötter, fetaost, rödlök , basilika. Detta blandades med en dressing där jag mixade olja, vinäger, vitlök, senap, honung och kryddor. Till detta åt vi vitlök och smörstekta champinjoner, halomiost och färsk makrill - Mums :P

Denna regninga dag bär jag:



Klänning : Twist&Tango
Stövlar: Grå Hunter
(Ljusgrå Kofta och accosearer)  


Kramar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0