Promenadmys..



Bosse och jag gick upp strax efter 8, och vid 10 tog vi en promenad med A och hennes lilla R. Vi har varit ute i nästan 2h och haft en urskön promenad. Mitt i promenaded kom ett gäng i blågult springande, och i täten min MAN som jag fick en puss av i farten. Det var så mysigt att se honom, blev alldeles varm i bröstet:) Ikväll så är det myyys som gäller!

Mys var också promenaden, lilla R är så söt och snäll, bara sover och tittar ibland upp med sina fina blå ögon. Jag och A kan helt ostört prata om himmel och jord, Bosse är väl den som stör i sånna fall med sitt fjantande och lekande. Men nu sover han här brevid, och jag ska snart ta tag i att vika tvätt.

När vi kom hem tog vi en bild i hallen jag och Bo :)

Bosse bär en rödbrun kostym
Jag bär jeans från Hope och linne från Monki!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0