Seaside med två favoriter..



Igår gick vi till hotellet och seaside för att dricka vin och snacka massa viktigheter, som vi alltid gör.. Stora samtalsämnet igår var hur man ska få staden att växa, att fler människor skall bli åretruntboende, att det ska finnas mer utbud i Lysekil mm. Säger vi som alla bor i Göteborg och inte ha planer på att flytta tillbaka :) Haha.. nej det är underbart med Lysekil, men mest på sommaren!

Jag trivdes som fisken igår.. där med mina två favoriter i livet! Bästis och Fästman :) Nu ska vi tre och lill åka till Smögen och spendera dagen. Återkommer...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maja

ja jag håller med dig! jag har alltid varit skeptisk till och proppa i sig läkemedel med konstiga ingredienser i som man inte känner till. Ibland är DET kanske värre än sjukdomen i sig... och allt kan man inte vaccinera sig mot ändå :)

Men som det är nu så är jag ju i en svår sits som gravid. Men jag läser redan på så mycket jag kan om det tills det att vaccinet kommer ut.. så då får jag ta ställning hur jag kommer göra. Just nu lutar det inte åt nån vaccin, är lite orolig för biverkningar och hur det påverkar fostret. Samtidigt som en allvarlig influensa kan skada mer kanske.. det verkar ju som det kan bli ganska allvarligt även för friska och hälsosamma människor.

Men det finns ju mycket annat man kan göra för att förebygga, som du sa med livstil, hygien osv.



Man måste ifrågasätta allt här i livet och vara skeptisk, och gå efter vad som känns rätt..sunt förnuft. :)



tack för ditt svar!

2009-07-21 @ 16:06:32
URL: http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0