Smatter smatter smatter...

Så låter det på rutan.. Och jag ligger här brevid min älskling och ser på nyhetsmorgon. Det var en så rolig kväll och Maggio fick hela stället att gunga! Men det gick knappt att stå längst fram, vi gjorde tappra försök, men jag gav iallafall upp. Om några timmar när vi återhämtat oss så ska vi åka till Grebbestad, jag längtar efter Mammi så det ska bli mysigt. Sen ikväll blir det partay igen, hoppas bara att regnet har slutat då.. men men, om det regnar får det gå endå!



Ovanför är bilden på typen av armband jag bloggat om. På bilden är det Maja Littmarcks armband som bland annat finns att köpa på NK, kostar ca 600-700 kr/styck. De jag har beställt är två svarta, med lite olika flätor. (ej hennes design).. Vill ha dem på armen nuuu!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0