100 år sen..

Ja, nästan 100 år sen jag bloggade sist! Det har varit massa roligheter på programmet, som tex - Bröllopet! Om det var nice:) Jag ska lägga upp bilder på hur snygga H, K och jag var;) Det var så himla roligt, och OM man fick ideér och längtan till vår egen stora dag. Det kommer bli en tokfest av dess like!

Denna helgen har sprungit förbi, i fredags var två av H:s gamla vänner här. Vi drack vin och drinkar och jag fick höra massa skvaller om hur dessa karlars vilda år gick till... Hahaha. Sånt är så sjukt skoj, att höra på :P Vid 00.30 åkte vi in till Park, och där stannade vi. På lördag var jag uppe i tid  och träna ett cattleballpass med den nygifta, sen åkte jag och älsklingen till Skatås på promenad efter det var det romantik här hemma, med middag, film och pussar:) Imorse åkte jag på gudstjänst, sen var jag och H på fika hos min arbetskamrat och hennes man och barn. De har tre småttingar på 6, 4 och 2 år som springer runt och gör livet glatt och busigt. Jag har så grymt kul ihop med min kollega J, och är otroligt glad över att ha henne som vän. Det är kul det där - med nya kompisar! Ja,de gamla är ju givetvis också fantastiskt härliga:)


Oj jag skulle fortsätta blogga men H kommer med en triss som jag ska slänga mig över... får berätta mer om vår söndag en annan dag. Wish me luck with TRISSen

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0