Lever på helgen!

Jag lever fortfarande på helgen, känns som ett rus:) Det är bara halvtid den här veckan, sen är det dags för en fantastisk helg med bröllop och stor dagen efter frukost på hotell Lysekil. Har jobbat hela dagen, sen gick jag och Bosse på stan där jag fick tag i en sjal jag ska ha över axlarna till klänningen på bröllopet. Nu är hela outfiten klar:) Bara min älsklings outfit som är kvar! Stressigt... Efter stan åkte jag upp till blivande bruden och brudtärnegänget som jobbar för fullt hela veckan för att bli klara inför Lördag, mer att fixa med än man tror.
Jag får fota och lägga upp bilderna på vad jag ska ha på mig. (Det kommer)

Roa er med möhippebilder:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0