Lunchbloggning!

Inte ofta jag bloggar från jobbet.... Har väl faktiskt aldrig hänt! Men idag så... bara 1 dag kvar här sen är det sommarlov!!! Ja alltså bara imorgon kvar:P Och då är det en heldag av möten, men idag är det mest småfix. Har lunchrast nu, men ska snart sätta igång igen.

Jag är fortfarande så frustrerad över att jag inte hittar min datasladd så jag kan föra över bilder. Ska göra en kraftansträngning och hoppas leta fram den ikväll när jag kommer hem. Det är ju sommar och då vimlar det av härliga bilder man vill dela med sig av. Som tex midsommarfirande! Jag och älsklingen åker till Lysekil på torsdag sen stannar vi där några dar och hoppas på gottigt väder. Midsommarafton är planerad från tidig sillunch till sen grillning, sen återstår att se vad som händer. Helgen efter åker vi till Smögen för att hänga i M föräldrars härliga villa, käka tonvis med skaldjur, kalasa och njuta av sommaren när den är som bäst!

Vi hörs nog i kvällen:) Åter till jobbbbbb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0