God morgon sol!

Jag vaknade utav en så skum dröm inatt! Jag drömde att jag var mitt i ett psykbryt och var totalt galen! Det är så äckligt med sånna drömmar, för bara två dar sen drömde jag att min bästis K blivit knäpp och var en kopia av en boende på ett gruppboende som vi känner till. Antingen gick hon som en snigel så långsamt, eller så trippa hon fram och sa "Det vill jag ja... det tycker jag ja.. osv". So freaky! Men komiskt så här i efterhand... även om jag inte har hämtat mig från känslan att vara i ett totalt bryt där jag ska slå en dörr sönder i små beståndsdelar.

Men men, nu är det bara att lägga galna drömmar bakom sig och tänka på annat - som att det är torsdag! Vilket innebär helg nästan;) Jag har mitt planeringspass nu på morgonen, flyttat från fredag till torsdagar. Och jag började dagen med en morgonpromenad med Bosse i solen, nu blir det en kopp kaffe, filtallrik, banan, macka. Sen ska jag till jobbet och planera lite innan det är dags för mina lektioner i eftermiddag.

Dags att kila iväg:)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0