Hej!!

Nu var det längesen bloggen blev uppdaterad! Varför? Jo, jag har fullt upp nu för tiden;) Men i denna stund sitter jag med kaffekoppen, precis hemkommen från jobbet, och har lite tid över för bloggning. Det är bara två veckor, inte ens det, sen har jag påsklov. Och då kommer vi kunna snacka uppdatering av bloggen, precis som förr i tiden när man plugga. Om två dar får jag lööön!!!!!! Som jag ska börja med att spendera på en härlig ansiktsbehandling och make up av märket i.d. Det är säkert 4 år sen jag var på ansiktsbehandling sist så det ska bli så härligt:) Annars är helgen som kommer oplanerad och inte alls så hysterisk som helgen som nyss gick, då vi var i Grebbestad och hade 100 gärn i elden, sen direkt till Göteborg på kalas.

Jag funderar på om jag ska ta Bosse på en promme in till stan nu och kolla in vad det kan tänkas bli för shopping efter lönen. Jag ska ta en funderare, ut i det fina vädret ska jag iallafall :)


Kram!

Kommentarer
Postat av: sis

Min sis, va jag saknar dig!!! nu har vi inte pratat på evigheter, tur att vi snart ses igen:)

love you, pussssss

2009-03-26 @ 01:28:13
URL: http://kimmelina.blogg.se/
Postat av: me

Min älsklings tjej:) Mysigt att få mess mitt i natten som det kom:) Jaaa! Nu ses vi snart!!! Bara tiden går fooort. puss puss puss

2009-03-26 @ 08:25:26
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0