Söndagsfika..



ca 2,5 min senare...



Efter två semlor i min mage i fredags och en idag så hoppas jag nu att dagens var säsongens sista. Men hjälp vad gott det är! Annars har jag haft en lugn söndag, varit på gudstjänst i Sävedalen, promenad med Bosse, slappat i soffan. Om 1 h ska jag hämta min älskling som varit och tränat så ska vi köpa thaimat tills ikväll. Mums :) Igår han jag med en hel del shopping som jag kommer att visa upp de närmaste dagarna alltid lika kul med nytt. Imorgon är det ny vecka igen, tror ni den kommer gå lika fort som tidagare veckor? Nej, inte tänka på det nu.. Nu är det bara att njuta av söndagen, Gossip G, mys, mat, Beck - ja allt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0