Fredags kväll..



Vilken underbar dag! Solen värmer och det känns som sommar:) Men jag ska erkänna att jag befinner mig inomhus och kommer så göra resten av kvällen. Imorgon ska jag upp tidigt för vi ska ha möhippa!! Hoppas inte blivande bruden ramlar in på bloggen under kvällen, men jag gör en chansning att hon har bättre saker för sig ;) Jag fick vuxet prioritera att vara hemma ikväll för att orka med morgondagen. Min fästman är på galej och jag skulle varit med, men istället käkar jag gott, ligger på soffan, läser en bok och har tv-n på i bakgrunden. För 5 minuter sen tog jag bilden, och på den bär jag favoritlinnet som kan användas i alla lägen.

Ha en underbar helg alla goa:) Nu ska jag återgå till mitt:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0