MÖHIPPA för världens bästa S!!!!

Oh Baby - Vilken dag! Vilken kväll! Vilken natt! Vi hade den ultimata möphippan! Från tidig morgon till sena natten:)



Det började med en tidig frukost ute i solen, där satt vi från klockan var 8 och började dagen på allra bästa sätt!



Vi jobbade oss vidare med skivinspelning, shopping, och stripdance:) Vi sprang på en liten gris som också han skulle gifta sig, hahaha.



Vi fortsatte med skaldjursbuffé, coctailparty, och avslutade på Push där vi var farliga! Ggrrr.. hahaha!

Jag dagen skulle kunna fylla en bok - Så mycket roligheter! Men jag är trött, och nu ska jag pussa på min blivande make:) Ska ge mer info en annan dag! Underbart är Livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0