Sommarlängtan..

Jag längtar efter sommarlov! Inte för att jag vill vara ifrån mitt jobb för det älskar jag, utan mer för att jag märker hur sommarsåsig jag är i huvudet.. Ni vet man orkar inte riktigt ta tag i någonting, man är ganska helflummig helt enkelt.

I helgen var vi först i Lysekil, där vi åt gott, drack gott, och hade myys. Det var jag och älsklingen, bästis och hennes kille Bosse (också vår hund). Haha.. Sen åkte jag och lilla familjen till Grebbestad, där vi gjorde krogrunda och umgicks med mamma och C.

Ikväll ska jag och K kanske kolla på en lägenhet som hon ska byta till sig, självklart vill hon också hamna i östra Göteborg där vi alla andra befinner oss - och visst vill vi ha hit henne!!


Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0