Babyvakt..

Nu sitter jag äntligen ner efter en intensiv dag. Vi har haft utbildningsdag på jobbet i hjärt/lung räddning, sen när jag kom hem gick jag ganska direkt ut och träna Bosse. Jag har tagit med mig min lilla hund och börjat på hundkurs! Det är sjukt roligt, och jag längtar som tusan efter varje nytt kurstillfälle. Så vi har massor med övningar som vi måste fylla veckorna med innan varje ny träff. Nu dröjer det dock tills nästa torsdag innan det är lektion i Bosses hundskola igen :)

Men största nyheten idag är att jag och H ska passa lilla R, 4 månader ikväll. Vi sitter och väntar in att hon ska komma och det ska bli så mysigt att få ha henne här. Hon är sötare än socker det lilla hjärtat! Det är inte bara något man säger, jag och K diskuterade nämligen det häromdagen -utan det är så! Hon är verkligen helt underbart fin och snäll. Hade gärna lagt upp en bild på henne, men vill kolla med hennes mamma och pappa först.

Hoppas ni får en fin kväll.. Vi ska mysa med stort M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0