Höstmånad..

Nu är det snart oktober! Jag har nyss fyllt år, och blev uppvaktad av familj och vänner. Fick paket och blommor! Jag är 26 vackra år!! Tänk med stormsteg närmar jag mig 30 - jag längtar! Haha, finns det något härligare än en mogen kvinna;)
Jag fick fina presenter av min älskling, en ring från Calvin Klein, snygg kraftig silverring och 2 dvd-filmer med mitt älskade "Svensson Svensson". Av K fick jag ett armband från Rag Lady, av A och hennes familj vackra blommor. Från brosan en ring och av mor, C och far pengar och boken "Mitt himla liv".

Så nu ska jag snart bädda ner mig brevid min älskling och läsa, jag läser "Mitt himla liv" och H läser "Stockholmsyndromet". Finns det något mysigare än att ligga där i lugn och ro, i sin trygga säng med sin andra hälft och läsa.. Vi ser nog lite ut som Lena och Gustav i "Svensson Svensson". Hahaha..


Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0