Igår middag ute, idag bjuden på middag hemma..

Hej!
Vad är nytt den här veckan? Jo, jag har jobbat som en toker, jag har fått en romersk ring slängd i ansiktet av en elev (säger bara -ont och svullen) och igår var jag, min älskling, K och P ute och åt på "Svarta oliver". Vi laddade inför vår Rhodosresa som närmar sig! Å vad grekisk mat är gott!
På mig hade jag en svart maxiklänning igår, men när jag skulle ladda upp den här så hade jag raderat bilden! Ni får se bild på min lite lätt gulgröna kind istället.. Den börjar se mer okey ut nu än tidigare i veckan! Nu ska jag gå en sväng med Bosse, sen ska jag fixa till mig inför middag hos J ikväll. Det är hennes födelsedag och vi ska äta ett gäng tjejer hemma hos henne. Det ska bli mycket mysigt!!


Med kind..


Här syns det inte alls.. bra det där med vinklar!


Önskar er en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0