Färdig..

Tänka sig att hela "att göra listan" blev färdig + lite till! Ibland kan man allt rycka upp sig :)
Ikväll ska vi äta taccos och mysa, min sis K ska sova här inatt och sitter i skrivande stund på pendeln påväg hit från jobbet. Och min älskling ska väl snart ha slutat träna antar jag och vara påväg hem han med. En kväll med mina två favoritpersoner :) Lyckos mig va ? ;)
Ska berätta en liten sak om vår älskling Bosse också. Det är nämligen så att han är en mycket bra städ och fix hund, eller? Jag plockar nämligen undan grejer där JAG tycker de bör vara och Bosse bär tillbaks dem dit HAN tycker de ska vara. Viljornas kamp.. Sen älskar han att sova i den nytvättade tvätten och leker vakthund i tvättstugan. Ett bra städsällskap va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0