Bröllopsplaner..



Jag längtar efter vårt bröllop.. Jag har äntligen tagit tag i och tittat på planering, men än så länge känns maj -11 långt fram. Vi vet ju en del, som ungefär vilka vi ska bjuda, vart vi ska vara och när. Men vad vi ska äta, tema, dukning, musik, upplägg, ja mycket sånt är kvar. Under hösten ska jag ta ett möte med våra bröllopsplanerare K och L. Vi måste styra upp det här! Just nu har jag fastnat i att titta på klänningar och den perfekta ringen. Jag vet hur jag ska se ut och den underbara ringen vilket gör att jag längtar... Ååå den dagen jag kan titta på min hand med den ringen! Åååå...............

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen, är det typ hundra år sedan vi sågs eller = ) går ni i bröllopsplaner alltså?? shit va roligt...!!! va fin du är på dina bilder du har lagt upp frästen... hur går det på jobbet? kram kram

2010-02-26 @ 21:11:26
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0