Drömmer om hus..



Fy vad jag är dålig på att hålla bloggen uppdaterad! Hur ska jag hitta motivationen?

Men jag kan dela med mig av mina dagdrömmar - Hus! Jag vill bo med min lilla familj i hus. Tänk att kunna öppna en altandörr och se gräsmattan utanför, inreda och pyssla. Njuta av att känna att det är 100% vårt egna. Man får lugna sin längtan med att tänka "det kommer ske i framtiden". Antagligen blir första steget att köpa lägenhet, eller annan form av bostadsrätt. Om vi inte vinner på triss vill säga;)
Ikväll ska vi till R och S på middag, ett annat kompispar är ditbjudna också så det kommer att bli riktigt mysigt. Helgen är den bästa på många sätt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0