Söndagskväll..

Helgen närmar sig sitt slut.. I fredags var P och K här på lite thaimat. P och H gick ut sen, men jag och K stannade hemma och tittade på SATC-avsnitt. Det var längesen vi harvade igenom boxen, och denna gången blev det bara ett avsnitt, men SATC är tidlösa.
Jag och H har köpt nya sängar i helgen. Så skönt att ha ordentliga sängar! Vi har haft en 160 säng tidigare, min gamla. Men den är inte bra att sova två i längre, helt enkelt för mjuk i mitten för det. Nu har vi köpt en fast säng till H och en medel till mig, samt en härlig bäddmadrass på 180 att ha över. Riktigt gott!

Större delen av den här dagen har jag spenderat i nya sängen med en bra bok. Det kommer bli en tidig kväll innan jag hamnar där igen. Under duntäcket, med två kuddar bakom ryggen och läslampan på!

Kram


Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan fin bloggdesign Maria har skapat åt dig!!

2010-01-16 @ 21:44:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mig

Tack! Sorry för jag varit så dålig på att ge respons på kommentarerna!

2010-01-23 @ 12:56:17
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0