JUNI!

Jag uppdaterar dåligt, men en god nyhet är att jag bara jobbar två veckor till sen har jag nio veckor semester!! Så då kommer jag att bli bättre på uppdateringar:) Kanske inte under de 2 veckor som vi är på Rhodos men efter det. Vi åker den 27/6, alltså om 3 veckor. Om jag längtar!!!

Vad händer annars i mitt liv? Jo, jag jobbar och gnetar.. Går promenader med S som har två bebisar i magen, en liten tjej och en kille... Kan ni förstå att våra fina vänner R och S ska ha tvillingar i höst!

Vad händer mer.. Jo vi var på ett fantastiskt bröllop i lördags. K och J gifte sig! Jag har massor av fina kort men sitter på jobbet nu så kan inte ladda upp något. Här är bild på söta K iallafall: Mitt i dansen på Smögen!


Vi laddar för en ny tjejhelg på smögen efter att jag och sis kommer hem från Rhodos! Tänk vilken sommar det här kommer att bli :) Jag känner på mig att den kommer att vara något alldeles extra! Jag ska bara njuta, ha på mig härliga kläder och dricka mousserande rosé!

/Back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0