Nedräkning!

Gick inte att ladda upp någon bild på det härliga hotellet vi ska bo på. Men nu är det verkligen inte ALLS långt kvar! Tänk om 3 dar ligger vi på playan på Rhodos! Idag har jag hundra saker att uträtta, så mycket så jag tillochmed skrivit en lista. Allt från att fixa inför morgondagen - midsommar:) till att växla pengar, köpa solskydd mm. I eftermiddag åker vi till Lysekil där vi firar morgondagen med "Sälengänget". På Lördag åker jag, H och K upp med Bosse till Mamma i Grebbestad, där plockar vi också med oss P så vi inte glömmer att ta med han på resan ;) Sen ner till Göteborg, laddar under kvällen för att gå upp mitt i natten och ta taxin till Landvetter. Så ser närmaste dygnen ut!


Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0