Mysdag!

Min älskling tog en bild i skafferiet! Idag har varit en riktigt mysig dag:) Vi möttes upp, jag, L och K vid Valhalla för att starta dagen med simning och bastubad. Efter det gick vi och åt brunch på Soho, sedan shoppa vi och gick i affärerna tills dom stängde. När jag kom hem mötte min älskling mig vid vagnen och vi gick till affären där vi handlade gott till kvällen. Nu ikväll har vi pussats i soffan, druckit varm choklad och ätit godsaker. Och det bästa av allt - kvällen är inte riktigt slut än!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Vad mysigt de låter! Tänkte bara kika in och säga att jag saknar dig :) / lill<3

2010-11-08 @ 15:16:21
Postat av: me

ÅÅååå lillstrumpan! Mys att du och sis kommer förbi imorn! Jag längtar så efter dig :) Vill pussa på dina gulliga bruna kinder!



Kramis

2010-11-14 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0