Sen uppdatering av kalas :)

Först mat, prat och fina presenter :)
Sen mys i soffan!
Det var verkligen så mysigt att ha tjejerna här! Tänk förr sågs man så mycket oftare än vad man hinner med nu som "vuxen" ;) Vilket inte är bra när man har så härliga vänner som jag! Men det är bara att njuta de kvällar vi får till att ses. Annars har helgen sprungit förbi i vanlig ordning. Pappa har varit här och han har fixat både med tvätt och diskmaskin. Igår var vi på inflyttningsfest hos M i Vasa, urkul :) Och idag har vi slappat och shoppat! På förmiddagen tittade jag och K på nyhetsmorgon och åt frulle, sen gick vi till stan och jag kom därifrån med nya jeans, klänning, YSL-concealer och mascara. Sen har jag och min älskling bara legat i soffan, ätit pizza och nu ska vi se Irene Huss -filmen. Imorgon ska jag träffa S och bebisarna efter jobbet -MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0