Vackra brudar..

Jag älskar den enkelt klädda bruden.. Men det får inte bli tråkigt, absolut inte! Men klänningen får inte ta bort tjejen och håret får inte vara för stort så man missar hennes ögon och leende.. Mina tankar om ett gäng brudar:
Portia de Rossis klänning tilltalade mig i samma stund som jag såg bilden för några år sen.. Hennes rygg! Wow! Inte den mest enkla klänning, inte tidlös heller - men hollywood!
Jag älskar Jennifers hår! Hon är som socker..
Emmas klänning är så fin och det är underbart att hon väljer att ha "floor" i håret. Hon känns så lyxig!
Jag tycker verkligen om att se på Amanda Schulman som brud. Hon är supervacker. En enkel klänning med underbert fall, hår och make som framhäver henne. Allt annat än tråkig utan bara vackert och det passar ett bröllop som äger rum på Gotland.
Det är verkligen som Carrie säger i SATC-filmen. Klänningen höjer insatsen, välj inte en klänning som inte passar sammanhanget. Ska du ha en klänning som är maxad så får du se till att vara på ett slott, ha 250 gäster, röd matta, 5 rätter och tonvis med blomsterarragemange. Jag tycker det ser dumt ut att sitta i en klubblokal med pokaler från förra årets fotbollsturneringar i en Vera Wang. Om det inte är en sober V-W.. Jag har valt en klänning från Pronovias som anses vara känt spanskt designmärke för brudklänningar. Men jag har inte fläskat på med deras värsta ;)
Sen är väl regel nr 1, känn dig fin och vacker. Klä upp dig -Inte ut dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0