2 veckor sen den stora dagen. Kap 7 av en bröllopssaga.

Det var den bästa dagen i vårt liv! Vi kunde inte föreställa oss innan vilken underbar dag det skulle bli. Jag älskar att få sitta och drömma mig tillbaka och på ett sätt känns det som det var längesen. Men det är ju bara två veckor sedan! För nästan exakt 2 veckor sedan på timman togs dessa bilder. Om 5 veckor åker vi på vår första bröllopsresa till New York, ja det stämmer vår första bröllopsresa. Den andra blir i vinter, den blir längre och den blir varmare. Vi har bokat och i februari åker vi till Thailand! Om vi ska njuta!! Jag ska leva i en bröllopsbubbla så länge jag bara kan!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara bilder Linda!Och gud vilken fin klänning du hade!Man ser ren och skär lycka:) Ha det sá bra och ta hand om varandra!Kraaaaaam!

2011-08-21 @ 18:59:15
URL: http://www.ninainbcn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0