Att få vara prinsessa för en dag. Kap 8 av en bröllopssaga

Att vara ihop med en kille som får en att känna sig som en prinsessa hoppas jag alla har. Det är en karls uppgift! Men att till utseendet och av sin omgivning få känna sig som en prinsessa för en dag det önskar jag alla blivande brudar. Jag kan nog inte på ett bra sätt formulera hur min H, min familj och fina vänner fick mig att känna mig på vår bröllopsdag. Men de alla var underbara! Att vänner är där för ens skull och delar dagen och firar kärleken är stort. Att få se deras leenden, att känna deras omtanke och glädje för ens egen skull är ännu större! Det är en så häftig känsla att få sitta vid honörsbordet, se sig omkring och se att hela ens liv är där. Det är ens eget liv från förr och nu, min makes liv och vårt gemensamma liv. KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0