Inget Way out west :(

Det känns ganska deppigt att missa Way out west måste jag erkänna! Igår var det som jobbigast när både Prince och Robyn spelade.. Men jag ska inte klaga för jag hade en mysig dag igår och idag ska jag på bröllop. Jag måste tyvärr gå själv då min man har träningsläger hemma i Gbg. Men jag ska se till att ha roligt ändå :P Nu pratar min pappa i bakgrunden om hur vi bäst ska utnyttja denna dagen, han vill bada, sola, gå på stan, äta glass och alldeles precis sa han med mumlande ord på lysekilska "jag tycker du e trökig nu". Vigseln är kl 15.30 så jag får väl engagera mig i Pappa fram tills dess. Men först gårdagen i bilder:

Jag och min älskling åt frulle.. Jag tyckte jag fått med allt men nä nä..

Först nu var H riktigt nöjd..

Jag och Pappa var och bada!

Sen var vi på Luna Café och åt grillbuffé! Det var en härlig kväll med spansk musik, paella och massa kött - Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0