Granen..

I helgen klädde vi granen lagom till att pappa kom på besök. Jag har märkt en förändring hos mig själv i mitt tycke och smak om gran. Förr kunde jag beundra en smakfull gran med färre gamla leksaker, kulor och spiror. Nu vill jag att granen ska vara smällfull av dekoration. Rosetter, puffar, glitter, spiror, kulor, hjärtan. Det ska vara megamycket jul! Är detta en tillfällig syn på en härlig gran tro? Kommer jag att återgå till det mer subtila? Oavsett så fick jag nöja mig med det pyntet vi hade på vinden för inte prioriterat att köpa extra utsmyckning iår, även om jag vill ha kvantitet så föredrar jag kvalité och noggrant utvald smyckning. Och sån kostar! Se så här är vår gran:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0