Bröllopsplanering..


Det finns 100 saker vad gäller bröllopet som vi ännu inte gjort.. Jag drömmer mig lättast bort vad gäller klänning och hur min ring ska designas. Guldet i ringen är ärvt av mamma och pappa, deras vigselringar ska smältas ner och vara grunden till min ring. När det gäller stenarna vill jag ha en gul större diamant i mitten, likt den på bilden ovan (inte så stor dock..). Brevid den gula diamanten ska det sitta vita diamanter..
Tänk vilken dröm! Att få fantisera om ringen som ska pryda mitt finger:) När det gäller klänning har jag många tankar.. men ute i butikerna är det tydligen en mardröm! Min barndomskompis som jag spenderat dagen hos gifter sig helgen efter oss och hon säger att klänningarna mest liknar prinesessliknande strassklänningar -not my cup of tee! Det är ju ingen som vill ha så "övermeckiga" klänningar, eller finns det? Bland mina vänner verkar det inte så iallafall.. Jag får nog helt enkelt sy upp min klänning. Men behöver nog ge mig ut en tur i butikerna först..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0