Möhippabilder..

Kamera, plånbok och telefon håller sig på avstånd från en mö på en möhippa! Tur att man har vänner som är bra på att dokumentera:) Därför hänvisar jag till ett grymt inlägg på min fina S blogg: vilahamn.blogspot.com
Men jag tjuvade lite bilder från henne;)
I en mycket komprimerad version:
Dagen började med paket, att vår präst mötte upp med champange. Att jag blev bortrövad av grabbligan, jag var lagkapten och höll i en svettig volleybollmatch. Vi åt härlig frukost, jag rövades vidare till Askim där vi njöt av sol, bad och bubbel. Ett coctailstop hos K, med mys och skratt. En trerätters på Kino och en lååång natt på Port de Solei!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0