Tjejkväll!

Min blivande man lyckas alltid fånga en på bild då det ser som konstigast ut! Ser ut som jag gäspar :)  Jag vill hellre ha härliga bilder från vår tjejmiddag på "Familjen" men får vänta på att S uppdaterar sin blogg, då snor jag bilder från henne. Hihi.. En blogg blir ALLTID roligare med bilder! Familjen som ligger vid arkivgatan är ett ställe att rekommendera. Vi åt trerätters, med full poäng på samtliga rätter enligt mitt tycke. Efter middagen hamnade vi på Avalon där vi drack coctails. Det var så mysigt, så mycket härligt prat och allt man kan önska tjej av en middag på stan. Det var jag, S och hennes härliga svägerska A (gammal vän från Lysekil också).

Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Jag längtar redan efter nästa kväll på stan!!! Tack finaste!

2011-07-05 @ 22:10:25
URL: http://Vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0