Första semesterdagen!

Hur kan man bättre spendera sin dag än med shopping och lunch tillsammans med blivande maken. Ikväll väntar en middag hos familjen V. Tänk nu har jag 8 veckor ledigt! Jag förstår inte riktigt att sommaren redan är här! Jag kommer svassa runt i min nya acnekavaj i Grebbestad över midsommar och tröttnar jag på kavaj väljer jag min nya kofta inhandlad på Sally Jones.. Igår hade jag namnsdag och älsklingen uppvaktade mig med en urfin tröja från acne. Är vi lite påverkade av att bästa vännen tillsammans med T jobbar på acne? Känns som om de senaste 10 plaggen som kommit in i lägenheten är av det märket. Jag gillar deras kläder sjukt mycket!
Önskar alla en riktigt härlig midsommar tillsammans med vänner, jordgubbar, bubbel och skratt. Ja älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0