Midsommar 2011



En underbar vecka i Grebbestad! Vi kom hit dagen innan midsommar och firade tillsammans med Mamma och C. Kubb, midsommarstång, sill, kransar, tårta, dragspel - allt var på menyn! Vi brukar ju fira "gänget", men iår fick vi inte till det utan tar upp traditionen nästa midsommar igen. Men jag ska inte klaga som fick fira med mina favoriter H och K! Kvällstimmarna och natten hängde vi med vänner på Terassen bar och kök.

Nu ska jag käka frulle och sen åka till sömmerskan med min klänning som ska sys in lite här och var... sen ska den sitta som ett smäck! Jag längtar något så vansinnigt!!! Tänk den dagen jag lägger upp bröllopsbilder här på bloggen. Overkligt..

Ses i GBG, ikväll åker vi hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0