Brunch på Soho

Tekniken är inte på min sida, det gick inte att ladda upp alla bilder från brunchen vi åt i förmiddags. Men vi hade det supermysigt! Ååå jag njuter så av sällskapet med mina fina tjejer, vi avhandlar alla tänkbara samtalsämnen och alltid är det något nytt. Imorse skedde en vattenläcka hos A som skapade stooor oro, barn ska ju kosta bortåt 1 miljon innan de flyttar hemifrån och en läcka på 150 000 kr gjorde ju att lilla R är en bra bit på vägen. Om det nu var hennes fel? hmm.. olika åsikter där;) Jag kan verkligen rekomendera brunchen på Soho som genomgått ett lyft! Kolla in efterrättbuffén!! Mmm..
Missa inte den fina skylten gosiga A gav som present till mig och H! Så fin!! Kolla in vitlycka.blogspot.com
Kramis

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej finaste du! Tack för idag, det var såååå mys=) Jag har med skrivit några rader men det kommer om några dagar! Håll tummarna för mig imorgon, då ska vi koppla in toaletten igen! Kul att henke gillade skylten=) puss

2011-10-09 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0