Fredag och Lördag

Jag har haft en helt underbart bra helg! Med det mesta av det bästa:) I fredags så var jag J och I hemma hos J lillasyster M. (Gulligaste M som fixade mig inför bröllopet) Vi drack vin, pratade konstant med korta pauser för Idol. Det var en riktigt härlig tjejkväll när man trycker i sig massa godis och skrattar mycket. Jag hade på mig skjortan som är på översta bilden, den är inhandlad i NY och därför är bilden med. Självklart hade jag strumpbyxor på mig, men en blogg är ju till för att visa upp sig och därför är kortet mer avklätt;) (eller så tog jag bara ett kort innan jag fått på mig, strumpbyxor, skor smycken osv..)
Igår var vi hemma hos den andra delen av vår familj. Familjen V! (Läs bästa inlägget av S på vilahamn.blogspot.com) De bjöd mig på födelsedagsmiddag och jag fick paket! Bland annat den fina glasskålen som är på den andra bilden. Vi hade en så mysig kväll, jag och S pratade i massor. Jag fick prova igenom hennes jeans, alltid kul att se nya modeller och se vad den egna garderoben behövs uppdateras med ;) Sen retades jag lite med R. Vi diskuterade manligt/kvinnligt och vi bokade en ny dejt på onsdag då vi ska ut och äta på restaurang!
Där var min helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0