Renskav, Ica och NK..

Idag har vi gått en promenad på förmiddagen till lejonet och björnen på danska vägen. Det var lite småkallt att äta glass med ändå mysigt. Allt är mysigt med min H:) Efter det åkte vi till NK och jag blev en vinterjacka rikare. Vi fick som bröllopspresent en inbjudan till Vilhelmina och med den här jackan är jag mer än redo att möta kylan;)!! Ikväll ska vi äta renskav med potatismos och lingon. Vi har storhandlat på Ica och jag var så vimsig där inne så H till slut sa till mig att hålla i sidan av kundvagnen och inte springa ifrån honom mer. Kände mig som ett förvuxet barn och gick med tjurig min runt och höll mig i vagnen så H kunde slappna av!


Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Yeeey, det ser jag fram emot (Vilhelminatrippen) Vill se bild på jackan! Puss!

2011-10-30 @ 09:43:09
URL: http://Vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0