Bilder från förr..

Ibland är det charmigt att hamna med gamla bilder och se hur saker och ting var förr! Både hur folk såg ut, vad man fyllde sitt liv med och vad som påminner om idag. Ni ska få vandra med mig några år tillbaka i tiden!



Liten i vagn ger en puss till stora tuffa brosan.



Har alltid älskat djur.. Timmar i stallet med hästarna, kaninhoppning och sova med katten..




6, 7 och 8 år.. Inte får vi glömma vår hund Columbus (och jag är historielärare). I ruinen bakom gifte jag mig ca 20 år senare.



9 år senare, med steg mot studenten...


10 år senare jag tar studenten! Nu kommer bilderna som inte borde visas ;) Jag och min bästis K. Jag hoppar att visa våra riktiga "fulår" mellan 13-15 och året vi var 21. Vi har följt varandra väldigt jämt med våra fulår måste jag säga. Det hade varit svårare om vi hade fulår vid olika tid, då hade det blivit hopplöst att välja ut bilder! Dessa bilder är man INTE stolt över, men de går att visa och skratta åt istället för att gråta som man gör på våra pubertala bilder som 13 åringar.

Thailand som 19 åringar.. Set börjar se oroligt ut!

Vi kommer hem från Thailand lagom till jul och jag får för mig att permanenta mig. Det skulle bli lite SATC -Carrie look. Det blev pudel alá 80-tal! K säger efter fullbordat faktum - "Jag tyckte hon tog lite små spolar" 


Med stormsteg mot dippen.. 

 

Kommentarer
Postat av: kim

haha, bilderna som borde preskiberas eller brännas. Kul om man kan glädja eller skrämma andra:)

Saknar dig sis!! pussss

2011-09-13 @ 21:29:21
Postat av: Sofi Vilahamn

Hihi!!! Du är alltid vacker i mina ögon! Kram

2011-09-14 @ 18:37:22
URL: http://Vilahamn.blogspot.com
Postat av: Linda

Gulliga Sofi! Du är nog bara förblindad av kärleken till mig ;) hihihi!



Kimmi!! Min sis! Jag saknar dig så mycket! Såg er video, häftigt! Vill vara med dig och hjälpa alla barnen! Fantastiskt det du gör -jag är så stolt! puss

2011-09-17 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0