Ändrade planer..

Ibland ställer lite sjukdom till det. Inget Vilahamn eller pussande på twinsen idag.. Vi fick nöja oss med att pussa på varandra och det är inte så illa det heller;) Det är inte ofta som vi ser på en film jag och H, mitt tålamod tryter för fort och jag vill resa mig för att hämta något, gå på toa eller kolla i kylskåpet. H tröttnar på mig när jag sen ställer 100 frågor för att komma in i handlingen i filmen igen. Nej vi ser oftare på vanlig dumTV. Inte går vi på bio särskilt ofta heller, men ikväll så hyrde vi film! Vi la bort all elektronik som kan tänkas störa och låg tätt intill varandra åt kladdkaka med vispgrädde och mös. Härligt och precis vad jag behövde! Nu är det långhelg i stor bemärkelse.. Inte arbete förrän på onsdag igen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0