Lyxmatslördag och söndagshandboll..

Igår fick smaklökarna komma till sjunde himlen för en stund, vilken mat Dinner 22 stod för. Mmm.. Tonfisk, risotto och pilgrimsmusslor till varmrätt, en lakritsparfait med hallonsås vilda bär och kanderade pistaschenötter till efterrätt. Om ni vill äta fantastisk god mat, få gott bemötande och service -gå dit! Ni som känner mig vet att jag är en barnälskare, de är fantastiska! Men det finns tillfällen de små liven gärna få hålla sig undan. Som på bröllop, SPA och restauranger som serverar delikat mat. Där vill jag få vara vuxen, utan lek fokus på kids och gap. Där höll Dinner 22 måttet, de som kom i sällskap av små gaphalsar placerades i ett rum långt från oss andra civiliserade... Nice.

På tal in gaphalsar så fanns det ett gäng vuxna sådana på handbollsmatchen i eftermiddag. Jag, H och M var där för att kolla Sävehof mot Skövde. Men jag gillade pulsen, sen gillade jag pajen M bjöd på hemma hos henne och V innan.. De ska åka till Turkiet, tror ni inte det fick min lust efter solresa gå i taket. Jag understryker avundsjuk!

Go söndag på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0