Påskrus..

Det känns som den sista riktiga arbetsdagen är passerad och imorgon blir det mest bara mysigt att jobba. Dock har jag sådär 200 skriftliga omdömen att skriva på 7,5 h, men det skall väl gå an. Eller? Efter min idag riktiga arbetsdag som slutade vid lunch åkte jag till Öjersjö och träffade mina vänner som jag inte sett på alldeles för länge. Vi hade en mysig lunch och eftermiddag tillsammans. När jag kom hem tog jag ut Bosse på en runda och passerade för många påskliljor, nu känns det futtigt med mina tre krukor och buketter som jag har inne. Kanske måste jag ut och köpa fler.. Alltid finner jag anledning till att handla.
Ikväll ska jag och H äta pannkakor med glass och sylt, jag är så hungrig nu så jag nästan kollapsar, magen är vänd ut och in och tungan är blötare än på en bulldog. Å så gott det kommer att bli..


Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Ville bara önska dig en riktigt GLAD PÅSK! Jag hoppas du får kärlek och praliner i överflöd. Puss

2012-04-05 @ 18:50:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Gulliga du!!! Detsamma:)

2012-04-06 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0