Rofylld resa..

När man har haft en dag där man flängt runt på allt för många ställen, haft lektioner, möte, utbildning med jobbet på pedagogen och sist ett besök på Acne. Ja, när man haft det kan en resa med spårvagnen hem vara riktigt rofylld. Man behöver vare sig anstränga sig eller prestera, bara åka med. Skönt att få sitta i en egen bubbla en stund..

På Acne provade jag jeans som alltid, hade tänkt testa ett par vita men tydligen är de slut. Det fick bli svarta istället. Ett par klassiska svarta skulle man slå till på men det får kanske bli till hösten. Känns som att det finns lite piggare färger att fylla garderoben med. Förutom det så är jag för tillfallet såå fattig! Bara väntar in lönen. Jag har helt enkelt roat mig lite väl mycket denna månaden med visiter i Karlstad, Grebbestad och Lysekil. Bensinen är dyr och plånboken har fått öppna sig för lyxiga middagar, shopping och spontanköp. Så nu får jag leva på vatten och kärlek resten av månaden. Tankade kärlek hos min sis på Acne och nu ska jag hem och tanka på mer från maken. Han väntar med middag, hamburgare och hemmagjorda pommes.. Mmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0