Bjöds på mys..

Jag bjöd in mig själv på kaffe till finaste K idag. Hela sommaren har passerat utan att vi hunnit ses men idag så.. Flera timmar av kaffehäng på deras altan. Mysigt. Påmindes av att jag saknar uteplats! Men så länge mina vänner tar emot mig så ska jag inte göra mig något större besvär av att leta efter boende med uteplats. Allt har sin tid och någon gång kommer jag och H ha en härlig uteplats med tillhörande hus;) Men än så länge ska vi resa, bo i lägenhet och äta parmaskinka till middag. Det finns en dag man måste bli vuxen på, men inte än. Jag var nära att sno med mig den enorma korgen med kantareller hem, det hade passat fint med en kantarellpaj ikväll. Istället blir det till att vänta ut regnet som kom lagom till min hemkomst för att sen gå ut med Bosse. Han behöver röra på sig, knubbisen.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0