Lugna lunchen..

Våra fina vänner R och S, alltid lika mysigt att ses och idag fick vi en lunch med kvalitetstid tillsammans. Jag blir givetvis som vanligt sugen på att väcka tvillingarna när de sover som små duvor i sin vagn. Det är så mysigt när de är med och röjer. Men idag var det lyxigt med vuxentid, lunch i lugn och ro, kaffe på maten.. Ja ni hänger med. Ikväll har jag städat av i all hast och packat väskan eller pluralis -väskorna. Men ett pris till mig för att jag fått till en bra packning, genomtänkt och inte så stor. Ååå det ska bli så mysigt imorgon och de närmsta dagarna. Enda orosmolnet är att H har lite feber ikväll, men han säger att jag ska vara lugn så det ska jag försöka vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0