Miami -längtar...

Det passar mig bra, utmärkt bra att Miami ligger som en ljusblå dröm där framme. Det känns gott att efter åtta veckors ledighet vara igång, men jag tror att jag har vår resa att tacka. Vi svenskar måste sluta leva livet som en transportsträcka till sommaren och semestern. Dags att börja resa mer! Skämt å sido, att sprida ut glädjeämnena under året och inte tillåta sig gå in i jobbstressen för mycket är en nyckel till ett trivsamt liv. Påstår självklart inte att jag sitter på svaren och vet precis hur man ska gå till väga. Men jag vet en sak, och det är att jag i denna stund går med glädje till jobbet och där vill göra mitt bästa ifrån mig. För framför mig finns en målbild, kantat av turkost vatten, vit sand, oändlig shopping och saftiga burgers - Miami. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0