För någon som vill ha vinterbröllop..

Lite inspiration till den som vill gifta sig på vintern!

Det går inte en dag utan att jag är tacksam för att jag och H har varandra. Självklart kan jag som alla andra irritera mig på träningskläder i hallen, intresse för tv-spel och våta duschhandukar slängda i sängen. Men ändå är jag så glad för att han är min, att vi fick ett fantastiskt bröllop för snart 1 1/5 år sen och att vi den där kvällen för snart 6 år sen träffade varann och kunde inte tänka oss något annat än att bli VI.

För den som har bröllop framför sig finns det mängder av varianter, olika klänningar, menyer, buketter, tidpunkter och ringar. Frossa är mitt tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0